شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 متخصصان سامسونگ قصد دارند تا قابلیت‌های ویژه‌ای را در این ساعت هوشمند بگنجانند، اما تمرکز اصلی آن‌ها بر روی طراحی یک واسط نرم‌افزاری ویژه است شارژ اتوماتیک ایرانسل تا کاربران بتوانند نهایت استفاده را از محصول نهایی ببرند.
شایعات بسیاری مبنی بر فعالیت‌های گسترده سامسونگ در زمینه طراحی شارژ اتوماتیک ایرانسل و ساخت ابزارهای هوشمند پوشیدنی، به خصوص ساعت هوشمند، وجود دارند، و با استناد به بسیاری از آن‌ها، این محصولات به این زودی ها وارد بازار نخواهند شد. اما امروز وب‌سایت PantentlyApple مدعی شده است که سامسونگ قصد دارد، همزمان با معرفی گلکسی نوت ۳، از ساعت هوشمند خود نیز پرده برداری نماید.
سامسونگ، یک تیم متشکل از متخصصان حرفه‌ای را برای کار کردن بر روی شارژ اتوماتیک ایرانسل محصولات پوشیدنی خود تدارک دیده است. این تیم در ارتباط نزدیک با بخش ارتباطات سیار این شرکت کار می‌کنند تا با کمک هم بتوانند این محصولات را در اسرع وقت راهی بازار کنند.
هنوز برنامه دقیق سامسونگ برای عرضه این قبیل محصولات به بازار مشخص نیست، اما این شرکت، فعالیت‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل بازاریابی و تبلیغات گسترده خود را برای آماده سازی افکار عمومی مبنی بر استفاده از این محصولات، آغاز نموده است.
به هر حال ممکن است این خبر، شایعه‌ای بیش نباشد و فعلا خبری از معرفی ساعت هوشمند توسط سامسونگ در کار نباشد. گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد.
روزهای هیجان در راه هستند، به انتظار IFA 2013 می نشینیم. طبق شنیده ها در این نمایشگاه، سامسونگ به معرفی ۴ محصول شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید خواهد پرداخت: گلکسی نوت ۳، گلکسی تب ۳ پلاس، گلکسی اس ۴ پلاس و گلکسی واچ یا همان Gear.
وب‌سایت PatentlyApple که این خبر را منتشر کرده، از ذکر نام منابع اطلاعاتی مرتبط با این خبر خودداری نموده است. برخی شارژ اتوماتیک ایرانسل از صاحب نظران نیز در مورد این خبر تردید دارند، اما با توجه به بازاریابی گسترده و هدفمند سامسونگ در این زمینه، به نظر نمی‌رسد که این خبر چندان هم بیراه باشد.
می ماند اپل که ابتدا در خبرها آمده بود در سال ۲۰۱۴ اقدام به معرفی iWatch شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد کرد، ولی خیلی زود با بلند شدن صدای طبل سامسونگ از سئول، کوپرتینو هم خبرساز شد و سایت های مرتبط با اپل نوشتند: استخدام افراد بیشتر برای کار روی iWatch احتمالا به معنای جدی شدن تلاش ها برای معرفی آن در اواخر ۲۰۱۳ است.
«Samsung Gear» نام این ساعت هوشمند جدید است که گفته می‌شود قرار است به عنوان یک ابزار جانبی و مکمل گوشی‌های هوشمند این شرکت کار کند. اما اینکه ویژگی‌ها و شارژ اتوماتیک ایرانسل امکانات این محصول جدید به چه شکل و در چه حدی است، تا کنون به صورت یک راز، مخفی مانده‌اند. حتی نام این ساعت هوشمند نیز هنوز قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.
اما سایت های پوشش دهنده اخبار سامسونگ و اکوسیستم اندروید٬ از الآن دارند بر کوس رقابت می کوبند و به نظر می رسد این شرکت با پیشدستی٬ اولین ساعت هوشمندش شارژ اتوماتیک ایرانسل را زودتر از همه رقبای ذکر شده معرفی خواهد کرد.
ابزارهای هوشمند پوشیدنی مانند ساعت‌ و عینک هوشمند، به آرامی سعی در قبضه بازار ابزارهای هوشمند دارند. حال که گفته می‌شود گوگل، اپل و مایکروسافت در حال کار کردن بر روی ابزارهای پوشیدنی هوشمند خود هستند، سامسونگ نیز از غافله عقب نمانده و شایعات بسیاری مبنی بر شارژ اتوماتیک ایرانسل فعالیت‌های مخفی این شرکت در طراحی و ساخت یک ساعت هوشمند وجود دارند
ساعت های هوشمند٬ محصول مهم بعدی در عصر پست پی سی خواهند بود و به احتمال زیاد اولین خانواده از گجت های پوشیدنی لقب می گیرند که شرکت های بزرگ به طور انبوه روانه بازار مصرف می کنند. طبق شنیده ها ال جی٬ اپل٬ گوگل و سامسونگ به این قلمرو کشف نشده پا گذاشته اند ولی چه کسی ابتدا ضربه کاری را وارد می کند؟ساعت هوشمند سامسونگ در آلمان و آماده معرفی در IFA 2013؟از ساعت های ال جی و گوگل خبر خاصی در دست نیست؛ امیدواریم ال جی کلیدهای کنترلی را -مثل G2 پرچمدار بعدی اش- پشت ساعت قرار ندهد٬ چون دیگر واقعا کار با آن سخت می شود! گوگل هم که درهای آزمایشگاه X خود را پنج قفله کرده و فعلا شایعه ای به بیرون درز نکرده. سونی هم که شارژ اتوماتیک ایرانسل جلوتر از همه SmartWatch 2 را معرفی کرد -که با هیجان خاصی همراه نبود.
سامسونگ، همانند همیشه، بر روی یک محصول خاص متمرکز نشده ومنابع نزدیک به این شرکت گزارش می‌دهند که این شرکت کره‌ای قصد دارد شارژ اتوماتیک ایرانسل ساعت هوشمند خود را با گنجاندن بسیاری از قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند در آن، در مدل‌ها و قیمت‌های متنوع به بازار عرضه کند.
شرکت اینتل و سامسونگ که با همکاری هم در حال توسعه سیستم عامل تایزن (Tizen) هستند، اعلام کرده‏اند برای توسعه‏دهندگان نرم‏افزاری این سیستم عامل یک جایزه ۲۰۰ هزار دلاری در نظر گرفته‏ اند.به شارژ اتوماتیک ایرانسل گزارش وب‏سایت theinquirer، اینتل و سامسونگ از توسعه‏دهندگان نرم‏افزاری خواسته‏اند با طراحی نرم‏افزارهای سازگار با سیستم عامل تایزن بخت خود را برای بردن جایزه دویست هزار دلاری بیازمایند. تایزن یک سیستم عامل تحت لینوکس است که شرکت‏های سامسونگ و اینتل آن را برای نصب بر روی ابزارهای همراه طراحی کرده‏اند. این دو شرکت در مجموع ۴ میلیون دلار را برای اعطای جایزه‏های دویست هزار دلاری کنار گذاشته‏اند.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 1200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: